بهترین راه برای مدیریت سفارشات مشتریان در ووکامرس

مدیریت سفارشات مشتریان در ووکامرس
یکی از مهمترین بخش های هر فروشگاه اینترنتی، مدیریت سفارشات مشتریان است. شاید بپرسید چرا و چگونه؟

همانطور که میدانید هر مشتری در خرید هر محصول خود، وارد بخشی تحت عنوان ثبت سفارش می شود. این قسمت برای مدیر فروشگاه و حسابدارها قابل رویت است. هر سفارش در سایت، شناسه ای مخصوص به خود دارد. اگر به بخش سفارش ها بروید، آنها را خواهید دید. تمام آنچه از سایت شما خریداری شود در قسمت مدیریت سفارشات مشتریان قابل مشاهده است. آیکون وضعیت در واقع نشان می دهد، سفارش های سایت شما از جانب مشتری های در چه وضعیتی هستند. مانند نمونه ها زیر:
- در انتظار پرداخت
- ناموفق
- در حال انجام
- تکمیل شده
- در انتظار بررسی
- لغو شده
- مسترد شده
اما در کنار همین صورت وضعیت ها در مدیریت سفارش
ات مشتریان می توانید به اطلاعاتی مانند شماره تلفن، ایمیل، پیام و آدرس مشتری را داشته باشید. می توانید تبلیغات خود را به آدرس ایمیل بر طبق قوانین کسب و کار ارسال کنید.
ویرایش سفارش ها با مدیریت سفارشات مشتریان
شما در قسمت مدیریت سفارشات مشتریان علاوه بر اینکه می توانید بر جزییات هر سفارش نظارت داشته باشید، می توانید سفارش ها را آپدیت کنید. از جمله موارد زیر:
- تغییر دادن وضعیت سفارش
- ویرایش آیتم های سفارش
- موجود در انبار
- سفارش عملیات و ارسال مجدد ایمیل به کاربران و دادن اطلاعات جدید در مورد دسته بندی محصولات به آنها
- تغییر متا محصولات
- دریافت کوپن ها

اطلاعات تمام سفارش ها و وضعیت خرید و جزییات حمل و نقل در این جا به شما نمایش داده شده است و شما به راحتی می توانید آنها را ویرایش کنید. محصولات شما در اینجا به همراه قیمت ها و تعداد و نرخ مالیات نشان داده شده اند، شما قادر هستید، کدهای تخفیف و یا روش های حمل و نقل را در اینجا وارد کنید. تمام این کارها برای مدیریت سفارشات مشتریان در منوی متاباکس سفارش عملیات در سمت چپ صفحه ی کاری ووکامرس شما قرار دارد.
برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با مشاوران ما در ارتباط باشید.
دیدگاهتان را بنویسید